Nase parce neba

Srce mi je juce bilo opet u okovima. Sve je cesce tako, egzistencijalni strah je veliki, iz puna razloga. I gusio me je nemir, potreba da pobegnemo nekuda, gde smo bezbedni, slobodni.

Baklavce zeli da mu soba bude u dzungla-stilu, pa, kao krecemo do Obija, da pogledamo materijale neophodne za transformaciju. Ali, nasi koraci vode ka vodareci. Voda odnosi sve. Sedimo na setalistu i hranimo opet ptice. Sa nekog broda u prolazu cuje se setno zavijanje harmonike. Peku me tabani od zelje da budu bosi, boli me koza od potrebe da zagrli drvo. Zatvaram oci, zamisljam, slusam vetar i prigusene glasove setaca, i osecam kako se zatvara krug, iz zemlje energija struji, prolazi kroz mene, upija je kora drveta , i opet….i opet….

Umesto kuci, odlazimo tamo …. gde mozemo da se izujemo bosi, gde su nasuli nezni beli pesak za gladne i zeljne, kao sto smo mi… gde nas miluje muzika, pale se desetine malih neznih vatrica, da umeksaju vece….. gde mirise zivot i naziru se senke pecaroskih stapova …..

Osecam kako odlazi iz mene …. sve prljavo, ruzno, tuzno, stresno i konacno je moj osmeh opet iskren….makar na tren, makar dok smo tu, dok se ne vrate stare price.

– Mama, ja te volim – Baklavce mi dobacuje kroz srecan osmeh, zatrpanih parce nebamalih belih tabana u pesku

Nazdravljamo nasim Virgin Coladama, sklupcava mi se u krilu, moje zlatokoso malo. Kako je divna ta tiha sreca, koja se zaokruzi i ususka nas neosetno, kao majcina utroba. Kako je lepo dohvatiti svoje parce neba makar na tren.

One comment on “Nase parce neba

Ostavite odgovor

