Radjanja

Deca se radjaju na nekoliko nacina. Neka iz kupusa, neka iz stomaka, a neka iz srca. Meni se moje Baklavce rodilo iz srca. Kad je bio manji od najmanjeg zrnca prasine, neki cudni vetrrovi odneli su ga u neki drugi stomak, tamo je rastao, bio cuvan, sve dok se jednog dana nije rodio, kao i sve druge bebe.

Onda ga je teta iz cijeg se stomaka rodio odnela u veliku kucu, gde deca cekaju da ih nadju njihove prave mame i tate, koji njihovu slicicu imaju u mislima i srcu i traze ih, traze, po ovom velikom svetu. ¨

– Mama, kazi mi opet sta se desilo kad si me pronasla? Kako si me prepoznala? Kako si znala da sam bas ja tvoje dete?

– Srce mi je reklo, mili. Sasvim je poludelo od radosti, jako je lupalo i cinilo mi se da ce puci od ljubavi.

– I ni za jedno drugo dete nisi to osetila?

– Ni ze jedno drugo, sunce moje milo. Srce svake mame prepozna svoju bebu. Njih ce prepoznati neka druga srca, a moje je prepoznalo tebe. I ti si, izgleda, prepoznao mene, jer nisi ni malo plakao kad sam te uzela u narucje.

– A kazi mi opet kako si me hranila?

– Sestra me je pitala: zelite li da mu Vi date uzinu? A ja sam odgovorila: naravno, najvise na svetu zelim da ga konacno ja hranim i brinem o njemu.

– Mama, ja te volim.

– I ja tebe, radosti mamina.

I hvala teti iz cijeg stomaka si se rodio, jer tako si onda mogao i meni da se rodis iz srca. Hvala dragom Bogu sto nas je spojio i sto se zajedno radujemo svakom novom danu vec punih 5 godina 🙂

– Mama, da li si srecna?

– Najsrecnija na svetu zato sto tebe imam. Najsrecnija na svetu sto bas ja mogu da budem mama tako divnom decaku.

– I ja sam srecan sto si mi bas ti mama, nikad te ne bih menjao. Laku noc 🙂

2 comments on “Radjanja

  1. dudaelixir kaže:

    Divno! I uz put jedan vic: Pita klinja mamu kako je došao na svet? Ona: Donela te roda! On: A tatu?
    Mama: I tatu!
    On: A baku i deku?
    Mama: I njih je donela roda!
    Klinja sav zamišljen odlazi u svoju sobu, uzima dnevnik i zapisuje: U poslednjh 50 godina u našoj porodici nije bilo normalnog porodjaja! 🙂

  2. Charolija kaže:

    Deca rođena iz srca su najveća radost ovoga sveta. 🙂

Ostavite odgovor

