Transformacija

Baklavce mi ne bi oprostilo sto sam precutala jaaaaako vazan „detalj“: transformaciju njegove sobe. I tako mi sad imamo jedan dzunglasticni Zofkakutak u stanu, s puno zelenila i gmizavaca, u koji ja odlazim krisom, da legnem na tepih i punim baterije.

Transformacija je jos u toku, nadzornik radova je nasa prijateljska zirafa Zofka. Nesto mi se javlja da cemo ove zime najvise vremena provoditi upravo u tom delu stana i to ne samo zbog prvih domacih zadataka 🙂

3 comments on “Transformacija

  1. veshtichanstvena kaže:

    Divan vam je kutak,bas ste mastoviti vas dvoje))))

  2. zelenavrata kaže:

    Jaooooooo sve je lepo i zeleno:))))))))

  3. Plava Baklava kaže:

    Druga faza se sprema 🙂

Ostavite odgovor

