´Ajd svi mrs u sektu :-)

Ne, ne pozivam vas da postanete naprasno vatreni satanisti il neka slicna fela. Samo sam fascinirana opstim „sektasenjem“ na svim nivoima drustvenog zivota. Mozete, naravno, doneti odluku da budete POJEDINAC, samo ce vam put tada biti tuzniji, trnovitiji, kraceg dometa. Zato je resenje postati negde vidljiv, u nekim magicnim krugovima, slojevima, baciti se na sektasenje.

Ne mozete ni da sektasite u neogranicenoj kolicini. Ograniceno trajanje dana omogucice vam pripadnost u 2-3 sekte i to je to, jer svuda morate dati i neki kvalitet da bi vam opstalo clanstvo. Idealno je kad umetnosti sektasenja pocnu da vas uce vec roditelji, pa vam je to sve kasnije vrlo spontano i pravila jasna, ne ucite ih u grcu pod stare dane.

Reci ce mnogi: u moje vreme toga nije bilo i mnogo se lakse i lepse zivelo. Najveca sekta bili su klinci iz ulice, uz partiju klikera. Istina ziva, ali vremena se menjaju. Uostalom, sektasenje se uvuklo cak i u zabavu. Dragi blogeri, zar nismo i mi neka tamo sekta? 🙂

´Ajd u zdravlje i uspesno sektasenje vam zelim 🙂

This entry was posted in Zbrlj.

3 comments on “´Ajd svi mrs u sektu :-)

  1. dudaelixir kaže:

    Nismo sekta mi blogeri! Mi smo samo društvo odabranih, koje se ne bavi politikom i sektama, već smo ovde da se zabavimo, pišemo zato što to volimo i uživamo da čitamo jedni druge! Pozdrav svima koji odaberu put sektašenja i srećno im, ako misle da je to pravi put! 😕

    • Plava Baklava kaže:

      Dudo, sektasenje sam upotrebila u saljivom kontekstu. Svaka grupacija ljudi koje spaja neka zajednicka ideja (nebitno sta je to: sport, umetnost, neki hobi) ima svoja interna pravila funkcionisanja, kodekse i clanovi se prepoznaju i po osnovu pripadnosti grupi cesto jedni drugima pomazu ili da ju prednost ptici iz svog jata :-). Moja drugarica se smeje kad joj muz krene na golf: „Evo ga opet ide u svoju sektu“ 🙂

      U stvari, odavno mi je jasno da niej dobro ni u cemu biti slobodan strelac po svaku cenu, jer je to mnogo trnovitiji put od onog koji prelazimo ako negde pripadamo. Pripadnost otvara mnoga vrata 🙂

  2. electrasdreams kaže:

    Pa hajde, neka nam je uzdravlje!

Ostavite odgovor

