Uskrsnji

Uskrs, Bozic, praznici moje velike dileme. U koju crkvu ici. Crkva u koju idem od kako sam ovde je postala problematicna zona. Dosli divlji, oterali pitome. Gospodin s-ex se tamo baskari izmedju dva napada agresivnosti, onako praznicno, da ga svet vidi kao ispravnog pravoslavca.

Pravoslavna kapelica na groblju mi nije narocito privlacna. Posebno sto je apsolutno okupirana Rusima, i mi smo tu nekako uljezi. Ne moze se uci, ni upaliti sveca, guzva je neverovatna, ponajmanje se covek oseti svecano i dostojanstveno.

I tako, za ovaj Uskrs sam odlucila da prosto odemo na ponocnu sluzbu u nasu crkvu, a jutarnju svakako preskocimo. Uspavasmo se. U nedelju ujutro iznenada odlucujem: dosta je bilo straha i uzmicanja. Ne mozemo se kriti od agresivne budale ostatak zivota. Sedam s Baklavcetom i objasnjavam mu:

– Mili, idemo u nasu crkvu. Mozda cemo ih sresti, ali nemas cega da se bojis. Dovoljno si vec veliki da ne moze neko samo da te otme i odnese, protiv tvoje i moje volje. Na ostale stvari prosto necemo reagovati. A Bog ce nas valjda sacuvati da nam se bas danas i bas tamo ne desi nista ruzno.

Izlazimo iz kuce. Zvoni mi mobil. Drugarica.

– Hej, gde ste? Mi resili da idemo do kapelice, ako cete biti tamo. Lepo je vreme, ponecemo klincima jaja ……

Gospode, cudni su putevi tvoji, ali hvala ti. Hvala ti sto nas cuvas, sto nas volis, sto nas vodis.

Srecan Uskrs 🙂

2 comments on “Uskrsnji

  1. zelenavrata kaže:

    Srecan Uskrs Baklavcetu i Tebi 🙂

Ostavite odgovor

