Domaca nutela

Ponosna sam na sebe, zato sto sam je sama izmislila 

Sve sam mesala onako, od oka:
– pavlaka bez lecitina
– mleveni rogac
– zuti secer sa melasom
– pasta od badema

Filovala sam time kroasane i svi smo odusevljeni: i baklavce, i zenske u kancelariji i ja

6 comments on “Domaca nutela

  1. dudaelixir kaže:

    Odličan recept, jedino što kod nas ne može da se nabavi: pavlaka bez lecitina, žuti šećer sa melasom i pasta od badema! 🙂

    Naravno, sve to može da se zameni, onim što imamo! Verujem da su tvoji kroasani bili jako ukusni! 🙂

    • Plava Baklava kaže:

      Zuti secer sa melasom verovatno nejverovatnije moze da se kupi u prodavnicama zdrave hrane. Inace, moze, naravno, i bez melase. Melasa daje malo karamelastiji ukus.
      Proizvodi bez lecitina su i ovde novitet. Sasvim odgovarajuca zamena moze biti i biljna pavlaka.
      Pasta od badema moze da se napravi kod kuce. Dovoljno je imati bademe i blender i duze mutiti. Bice nesto gusca nego ova kupovna, pa tome treba prilagoditi dodavanje ostalih sastojaka, ali to je vec odokativna metoda, u kojoj ne vidim problem 🙂

  2. dudaelixir kaže:

    U pravu si ti za svu zamenu koju si navela, ali onda nije to to, zato što produžava vreme pravljenja, ne?

    Bademi moraju da se skuvaju, ogule, samelju, što sve traje. No, nema veze, htela sam samo da ti kažem da puno toga nema kod nas, čega je ranije bilo, i obrnuto! 🙂

    Uživaj u novoj turi kroasana a ja ću štrudli sa makom i čokoladom sa dodatkom prženih i seckanih oraha! 🙂

  3. Ne volim slatkise, jok.

  4. Meni lepsa jagnjetina.

  5. Plava Baklava kaže:

    Ma razumem ja vas, samo ovaj recept je, pre svega, namenjen mamama koje imaju pred sobom zadatak da podizu ADHD decu. Posto toj decici ne prija bas beli secer, laktoza, razni konzervansi isl, dobro je ako moze da im se pruzi adekvatna zamena omiljene poslastice

Ostavite odgovor

