Odluka

Imam drage i manje drage klijente, to je valjda tako normalno. Ali, postoji jedan, drugaciji od svih. Retko dolazi, a mozda ne bi ni bilo zdravo cesce, da se ta posebnost ne pohaba 🙂 . I najvise od svega volim da ga pitam:

– Kako ste?

Nikad se ne zali, uvek je zadovoljan. Prosto narodski receno: covek bas muski radi na sebi. Danasnji odgovor mi je rezime svih dosadasnjih.

– Dobro sam, hvala na pitanju. Zapravo, odlicno sam. U stvari, onako sam kako sam resio da mi bude.

Dobra odluka i uvezbana tehnika rade radnju, a mi  mozemo da pevamo „nikom nije lepse neg´ je nam“ 🙂

This entry was posted in Zbrlj.

7 comments on “Odluka

  1. dollybel kaže:

    odličan izbor i odluka.
    I volim Azru.

    • Plava Baklava kaže:

      Tako jednostavno, ali u jednostavnosti i jesu skriveni pravi odgovori :-). Ja zaboravih da je volim, pa me nesto iz podsvesti podsetilo 😉

  2. milininsvet kaže:

    nije lose doneti takvu odluku,ja nesto slicno pokusavam ali ne znam gde se izgubila nit…

  3. dudaelixir kaže:

    Odličan izbor tvog klijenta. Kamo sreće da svi tako razmišljaju, a što je najveća istina, tačno je! 🙂

    • Plava Baklava kaže:

      Covek je odlican, a znam da mu se svasta izdesavalo za poslednje 2-3 godine, ali je stvarno majstorski savladao, a da nije izgubio mir i osmeh.

  4. agroekonomija kaže:

    Ima čovek pravo – „U stvari, onako sam kako sam resio da mi bude.“

Ostavite odgovor

