Kad bi i labudovi leteli na jug …

Reke bi bile tako puste. Zime tmurne. Nekako drugacije. Odvela sam Baklavce danas na sekciju, neki mladi tehnicar, u klub blizu reke. Dan predivan, prolecni. Kafa u papirnoj casi, kupljena putem u nekom bistrou, sunce koje greje ramena, lice. Reka prepuna ptica. Golubovi, patke, galebovi, labudovi. Svi me gledaju s poverenjem, prisustvo ljudskog bica ih ne nagoni na panican beg. Naviknuti su da svi dolaze da ih gledaju, slikaju, hrane.

Labudovi prvi prilaze ivici, istezu vratove da vide krijem li nesto u ruci. To je jedan od onih trenutaka kad covek shvata kako je zivot jednostavan i lep. Zvonki decji glasovi. Zaljubljeni parovi na klupicama.  Penzioneri. Mame s klincima. I niko ne zuri. A ptica kao u prici. Cini mi se, znatno vise nego prosle godine.

Mart je mesec kad puno radim, vremena za uzivanje tu bas i nema, ali se oboje radujemo aprilu i setnjama nalik ovoj mojoj danasnjoj. I jos mnogo lepsim 🙂 🙂 :-).

E, pa nek´ nam je svima srecan dolazak proleca 🙂 

6 comments on “Kad bi i labudovi leteli na jug …

  1. dollybel kaže:

    željno iščekujem proljeće
    kod mene je trenutno -1
    snijega ima mnogo
    al’ se nekako u zraku ipak osjeća proljeće
    uf jedva ga čekam 🙂

    vas dvoje uživajte!

    • Plava Baklava kaže:

      Hvala, dolly 🙂 : mene je nekako bas iznenadilo, posebno zato sto sam ja bila natempirana na jos podosta zimskih dana 🙂 . I ovo danasnje gusterisanje kraj reke mi je bas bilo divan, divan poklon 🙂 . Baklavce se dalo u mastanje sta cemo sve da radim opet, a sinoc, dok smos etali kucova, stalno je ponavljao: „Mama, sve mirise na prolece“ 🙂 . Saljem komadic i vama 🙂

  2. cakulanje kaže:

    Srećan 🙂
    Pozdravi oboma, a prolećne poljupce šaljem Baklavčetu 😀 😀 😀

  3. dudaelixir kaže:

    Divno je imati labudove u okolini. Mi ih imamo i u Dunavskom parku, bračni par Isu i Bisu, a i jedno veliko jato koje se seli od Dunavca do Ribarca. Predivne, graciozne ptice. Neverovatna je priča koliko su privrženi jedno dugom. Kada jedno od njih ostane bez para, ovaj drugi tuguje i ostaje sam do kraja života.
    Zaista ste uživali vas dvoje. I meni već nedostaje sunca i šetnji pored Dunava! 🙂

    • Plava Baklava kaže:

      Secam se tvog labudjeg posta :-). Uh, pored vode mi ej uvek dobro, po svakom vremenu. Bas je lekovita. A od zivotinja puno toga mozemo da ucimo, samo kad bi hteli.

Ostavite odgovor

