Trazenje tisine

U tudju misao udenucu pogled, i cekacu tiho, u senci tastina raznih, da me, u smiraj dana, ucutkana sopstvena misao okrilati. Znam da sam sve i sve je ja, pa me ne iznenadjuje ogledanje zbunejnih dusa u mojoj suzi i mom osmehu.

Sada sam potok, koji ti hladi vrele dlanove i sapuce glasom tvojih misli reci ohrabrenja, da ti napoje zedne slutnje i strepnje opojnim vinom tisine. Ne trebaju ti reci da prepoznas sebe. Zar mislis da ces kroz prost opis svoje duse da pridjes beslovesnom detetu u svojoj utrobi?

Spusti dlanove na hladnu zemlju, cuces u srcu njenu pesmu ljubavi. Ne pokusavaj glasom da je otpevas i ti, to mozes samo tisinom, kad je pronadjes u sebi.

This entry was posted in Zbrlj.

2 comments on “Trazenje tisine

Ostavite odgovor

