Odrasli smo ljudi …..

Jos nije ni krenuo da svice tmuran kisovit dan, kad sam sela da radim. Papiri, tastatura i, neizbezne, slusalice 🙂 . Izbor za ovo jutro : Serbedzija. I, odjednom, shvatam kakvu sam glupost opet nedavno lupila, po automatizmu, ne razmisljajuci.

Rekoh nedavno: odrasli smo ljudi …. A jutros odjednom shvatam da to samo znaci garanciju za gomilu gluposti, koje odrasli ljudi rade.

Odrasli su sujetni. Odrasli su uvredljivi. Odrasli ne umeju da kazu sta stvarno misle i osecaju. Odrasli se stalno maskiraju. Ne oprastaju. Ucenjuju. Odrasli probleme resavaju na nacin odraslih: gruboscu, nepricanjem, ljutinom, foliranjem, neko i silom.

I shvatam da je to stvarno jedna od glupljih formulacija: odrasli smo ljudi, resimo stvar kao odrasli ljudi ……

Dakle, evo,  ispravljam gresku 🙂 . Pricajmo kao deca, resavajmo probleme kao deca, volim kao deca, radujmo se kao deca, budimo sto manje odrasli 🙂

I nesto, sasvim nevezano za temu, za dobro jutro:

2 comments on “Odrasli smo ljudi …..

  1. dollybel kaže:

    naravno
    pričajmo i živimo kao djeca
    oslobodimo duše
    učimo mi od njih:)

    ubi me bona sa Šerberdžijom 🙂

    • Plava Baklava kaže:

      Ma, ne daj se, Ines 🙂 . Ja sam ga juce slusala ceo dan. Postala zavisnik opet u cugu 🙂 . I sad imam veliku dilemu: cime da zacinim dan novi, Serbedziju nije lako zameniti :-).

      Ovo si divno rekla…..oslobodimo duse 🙂

Ostavite odgovor

