I meni za mene ….

Skupih veceras snage i hrabrosti da poklonim sebi  … kao nekada. S vremena na vreme, zazvoni mi mobil, pocinje broj sa +381 ….. i neka od njih me doziva po imenu…kroz galamu, pomesane zvuke koje tesko razaznajem. Valjda zato sto je daleko.

– Slusaj, ovo je za tebe ……..

I placem svaki put. I pitam se da li su normalne, kad znaju koliko ih volim. I koliko mi nedostaju, kad se usudim da to sebi priznam. I koliko zelim opet neku od onih nasih blesavih noci, kad sedimo i lupamo gluposti. I smejemo se. I bistrimo teske teme.  Ili odemo nekud u noc, za muzikom. I srcem. I ispracaju nas sviraci u zoru, a mi nasmejane 🙂 .

I tako …. one nekad izadju na mesta koja ja vise ne znam. I meni tad zazvoni telefon …. i poklanjaju meni za mene ….. a ja ne znam da li tad dobijam ili gubim jos jedan delic sebe.

7 comments on “I meni za mene ….

  1. Charolija kaže:

    Šta mi je od jutros? O čas posla se rasplačem. Valjda i meni nedostaju one moje. Čini mi se da nekako ipak otkinu po delić, ali neka… takve kakve jesu zaslužuju svaki delić koji im dajemo.

    • Plava Baklava kaže:

      Char, ´ajmo onda zajedno. I da se tesimo: ko puno place, manje piski, da ne bude da nema neke vajdice od suza 🙂 🙂 🙂 A mi smo ti, draga moja, kao gusterski repovi: otkine se parce, pa naraste novo – za sledecu priliku 🙂

  2. cakulanje kaže:

    Tako si ovo dobro rekla, da možemo, skoro, kroz ekran da te dotaknemo!

    🙂

    • Plava Baklava kaže:

      Evo, pruzih ruku da te povucem vamo, makar na jednu kaficu i malo cakulanja 🙂 .Dlan na ekran – brzo 🙂

      • cakulanje kaže:

        Osetila:)
        U, bre, ženo, oPEkoh se 🙂

        A pomiluj, pre spavanja, i ono tvoje malo baklavasto 🙂
        Ihaj, što bi bilo lepo, da ste bliže, pa da se moj Luka i tvoje Baklavče igraju zajedno, a moREmo i nas dvije 🙂 I Čarolija i sviii 😀

  3. Plava Baklava kaže:

    Eeeee, polako breeee, jos se nisam oporavila od onih emocija juce 🙂 🙂 . Ali, ako vas ovamo put nanese – ihaaaaaaaj, di ce nama biti kraj 🙂 🙂 🙂

    Jedna blogerska exkurzija?

    Ljubac od nas za vas 🙂

  4. cakulanje kaže:

    I od nas za vas 😀

Ostavite odgovor

