I See You

„Covek koji ne ume da posmatra povrsan je i malo ljudski. Moze posluziti kao skladiste informacija, ali nikada mu nece pasti na pamet velike misli.“

……………………………………………………………………………….

„Umetnost posmatranja mozete razvijati tek posto savladate najslozeniju vestinu ljudskog intelekta.“ Vise od toga nije otkrio.

Koju? mislio sam se. Za trenutak je dodao: “ Umetnost umirivanja misli. Ljudi s, prvobitno briljantnim mozgovima, proziveli su samo prosecan zivot, zato sto nisu uspeli da smire svoje misli. Veliki pisci, znacajni naucnici, genijalni umetnici rastocili su inspiraciju, zato sto je njihova misao bila suvise nemirna. Misli, predstave i fantazije mogu dati krila stvaralstvu, ali ako ih je previse, mogu krila istovremeno saseci, oslabiti sposobnost otkrivanja i empatiju.“

„Prodavac snova“ Augusto Cury

 

5 comments on “I See You

  1. shunjalica kaže:

    ne znam zašto, ali mene tekst asocirao na ovaj spot… 🙂

  2. cakulanje kaže:

    Lionu volim da slušam, ali ovaj tvoj ‘prodavac snova’ i ja, imali bi o čemu da debatujemo.
    Nadam se da nisam nekulturna. Ne pravim se ni pametna, samo neću da budem licemerna. Želim da kažem šta mislim i nadam se da me ti 🙂 razumeš.

  3. dudaelixir kaže:

    Jako pametan čovek, taj prodavac misli. Ja svoje nikada neću uspeti da smirim, pa mi s toga, fali još jedna glava da ih smestim po ladlicama, možda. Zbrka, totalna! Zato i poludim, s vremena na vreme. 😕

    • Plava Baklava kaže:

      Prodavac snova je precizan, bas po mom ukusu. Nije mi jasno gde se kriju takvi ljudi u regularnom zivotu. Ne pisu knjige fatamorgane, ili pisu?

      Misli se pripitomljavaju kao i sve ostale zivuljke, mada se opasno protiv tog procesa bore 🙂

Ostavite odgovor

