Ne pitaj me danas

Ne pitaj me danas sta mi je.

Mozda neki drugi put.

Nisam tuzna, ne veruj suzi na mom obrazu.

Nisam setna, ne veruj mom zamagljenom pogledu.

Nisam zamisljena, ne veruj mom poluosmehu.

Samo osecam zivot

Koji mi pulsira u slepoocnicama,

Od kog bride vrhovi jagodica na prstima,

I korak postaje laksi i brzi,

A borice u uglovima usana mekse

Pruzam ruke ka njemu, zatvorenih ociju i cekam

Da li ce danas doci u moje narucje kao vetar,

Ili kao kisa, ili kao hladnjikava tama

Mozda ce bas danas njegov zagrljaj biti pun sunca,

Ili mirisa mora i rascvetalih mimoza

Mozda …… a mozda ce njegov poljubac doci

Kroz nezni poljubac mog sina, na obraz,

I njegovo umiljato: mama, ja te volim.

Kako god nam dolazio – zivot je dar.

10 comments on “Ne pitaj me danas

  1. Lugar kaže:

    Može da bude i šala, ali, uglavnom, ozbiljno je:
    – Šta ti je?
    – Sve mi je.

  2. dollybel kaže:

    zagrljaj i od mene

  3. Maja M kaže:

    Evo zagrljaja i od nas.
    Ne volim kad se ovako navuku oblaci. Nadam se da je već sve ok.. a zagrljaja od nas imaš kad god ti zatreba 🙂

    • Plava Baklava kaže:

      Grlim i ja vas i radujem se sto te ponovo vidim 🙂 . Iz koje zvezdane magline izvires, 🙂

      Bez oblaka valjda ne ide, kako bi bez njih sunce prepoznali. A budu suze i malo tuge i znacima nekog budjenja i saznanja i novog puta i ko zna cega sve.

  4. kako tekst bolj ezvuči i kada se čita u sebi ako ga prati lepa muzika 🙂

    • Plava Baklava kaže:

      Ovo necu namerno tumaciti kao da je tekst bez muzike ocajno los 🙂 🙂 🙂

      Salu na stranu, bez prigodne muzike skoro nista ne citam, zato sto je dozivljaj neuporedivo veci, lepsi, snazniji.

  5. Hehe… nemoj… Muzikica upotpuni doživljaj 🙂

    • Plava Baklava kaže:

      E, sad duplo necu 🙂 . Muzicka kulisa svemu promeni boju. Bez nje je siromasniji i najjaci dozivljaj, a s njom ni pranje sudova nije pranje sudova 🙂 🙂 🙂

Ostavite odgovor

