Tri koraka

Prvo sam pričala da bi me čuli drugi i oplakivala život u svetu gluvih.

Zatim sam pričala da bih  čula samu sebe, iza misli skrivena, njome zaštićena, a život mi postade od nekud poznat slučajni prolaznik.

Onda sam prestala da pričam, i u tišini koja je nastala otkrila sam najzad sebe. Tada su mi reči postale konačno samo filigranski stepenici na putu do zvezdanog neba postojanja, a život – uvek prisutan i pun iznenadjenja prijatelj.

11 comments on “Tri koraka

  1. dollybel kaže:

    u prva dva koraka upletena je nada, a treći je buđenje, sa novom, drugačijom nadom, odlučnošću i iskorakom

  2. dollybel kaže:

    sklapala sam rečenicu, ali znaćeš šta sam htjela reći 😀

  3. dollybel kaže:

    suđeno mi da triput pišem
    trebalo je da stoji „sklepala“ sam rečenicu, a ne sklapala….

    sklepati = skarabudžiti 😀

    ipak mislim da kontaš

    elem
    sada valjda nema grešaka 😀

    • Plava Baklava kaže:

      Sve sam ukapirala, zato i nisam primetila greške 🙂 . I baš je tako kako kažeš. U prve dne je nada i pogled uprt u druge, tek u trećem je spoznaja da pogled treba okrenuti ka sebi, tada ćemo konačno krenuti nekud 🙂 .

  4. sarah kaže:

    Divno, da se samo popisem ispod teksta i komentara 🙂

  5. sarah kaže:

    veceras gutam slova, ekstremno 🙂 POTPISEM… 🙂

  6. cakulanje kaže:

    Da, osluškivanje, daaa! Samo, ne znam da li bih uspela da istrajem u tome?? Što ja volEm da pričam, a tek sebe da čujem 😆 Narcis sam, teški 🙄

    Čujem te 🙂 Dobro, neću posle da se žalim..

    I moram da dodam, Tebi za Dobro jutro, jednako obožavani Secret Garden, po mojoj želji, ako dozvoljavate, je l’ 🙂

  7. shunjalica kaže:

    ima više od jednog koraka, znači da je u pitanju proces, a pošto svaki proces traje i moja mladost će stići do prijatelja. 🙂

Ostavite odgovor

