Ali kofa je bušna :-)

Kaže malopre moje dete:

– Mamaaaaaa, dodji da se pomazimo.

Viknuh:

– Gomilaaaaaaa!!!!

I nastade sveopšti smeh i ludilo, kad uleteše i dva prisutna kucova, jedan domaći i jedan gostujući, koji brzo prihvata kućna pravila (što volim te lako prilagodljive goste, odmah im produžim članstvo u našem malom klubu).

Čitala sam ovih dana knjigu baš nekako meni po meri, rastadosmo se malopre i već mi nedostaje. Počelo je u autubusu Nurnberg-Prag, par dana ranije. Zacenjivala sam se od smeha toliko da se smejalo i pola busa oko mene, iako ništa nisu ni znali ni razumeli, a dete me vuklo za ruku i galamilo: „Hoću da znam, hoću da znam!!!! Šta ti je toliko smešno?! Čiiiiiitaaaaaaj mi“.  Štedela sam je danima, kako sam znala i umela,  a onda je čitala u hodu i busu i pre i posle i u toku (valjda) spavanja, i krišom kad me na poslu iznerviraju, kao terapiju. Navlačila sebi na vrat neverovatne dijaloge sa još neverovatnijim ljudima, zaintrigiranih tim neočekivanim napadima smeha.

I dodje meni tako nešto baš žao što nikad ne uradih jednu od najljubavnijih stvari na svetu: zajedničko čitanje humorističkih tekstova. Čitalo se svašta i komentarisalo, zajednički pretežno vesti i sve one gluposti koje ne možemo promeniti a nad kojima se nepotrebno peni. I obećah sebi, ako ikada još bude nekih tamo posebnih prilika, kad čovek, kao, oseća neko blisko biće, sve mora biti drugačije, pre svega u tome da bude što više veselih naratorskih trenutaka . Ima li ičeg lepšeg, veselijeg, ljubavnijeg od zajedničkog čitanja štiva koje vodi ka neobuzdanom smehu?

U medjuvremenu, odoh sa sinkom da bistrim neku smehotresnu dečju literaturu, koju imamo u rezervi 🙂 . Hajd ´ i vama svima veselo bilo :-).   

This entry was posted in Zbrlj.

4 comments on “Ali kofa je bušna :-)

  1. cakulanje kaže:

    Pozdravi ti meni Baklavče***************** puno, puno, jer to nisam već dugo učinila, dobro?

    .. oVO o najljubaFnijem, sad neću komentarišem 🙂

    • Plava Baklava kaže:

      Pozdravila 🙂 . Kako on kul prihvata te pozdrave i poljupce tipa „teta Cakulava s bloga“ 🙂 🙂 🙂 .

      Aaaaaa, kako nećeš da komentarišeš?! Pa ja želim da znam šta ti se po glavi sad muva! 🙂 . Mada, možda je i u redu tako: možeš da mi kažeš i ako dodju neki dani da bude aktuelno 🙂 .

  2. shunjalica kaže:

    Zašto nam je uvek ‘naj’ ono što nismo još uradili?! 🙂 Naravno da će posebna prilika i dođi, a do tad nastavi da treniraš smehotresno iščitavanje sa Baklavčetom. 🙂

    • Plava Baklava kaže:

      Ma, meni je to „naj“ zato što sam shvatila još jednu pogrešnost svog izbora. Kako je moguće da nisam birala nekog s kim ću moći zajedno da se smejem,ostalo bolje da ni ne nabrajam?! Mislim, već vidim scenu da sam probala da mu ulepšam jutro ili veče zajedničkim čitanjem nečeg smehotresnog 🙂 🙂 🙂 . Vidiš, to mu sad dodje kao dobra alatka za testiranje mogućnosti posebnih prilika 🙂 .

      Šunjice, nemam pojma da li će doći do još nekog ukrštanja puteva te posebne vrste, ali znam da sam zahvalna životu što sam uspela sposobnost smejanja da sačuvam, jer ništa tako ne leči kao smeh 🙂 .

      A dete počinje da shvata ironiju i zezanje, deluje sve to obećavajuće. Verujem da nas čeka još puno veselih dana 🙂 . To je najvažnije. Za ostalo – kako bude.

Ostavite odgovor

