Dok tražim prave reči

 

2 comments on “Dok tražim prave reči

  1. cakulanje kaže:

    Neverovatno je koliko su ovi prostori izmešani. Šta je čije?!? Nema toga. Samo lepota, u svakom smislu.
    Primećujem da te putovanje regenerisalo ( što meni upravo čini ova muzika – slušam i pišem ti ) i srećna sam zbog tebe i tvog deteta **************************

    • Plava Baklava kaže:

      Posle svega u stvari nisam ni sigurna gde sam stvarno bila 🙂 . Iskreno rečeno, volela bih kad bih nekada imala mogućnosti samo da bazam tom zemljom (i mnogim drugim) s FA u ruci i upijam …. upijam….

      U pravu si – regenerisalo me je. Pokušavam da napičem rezime, slabo mi ide 🙂 . More, koje god da je, uvek mi doda iscrpljenu energiju. More je život 🙂 . To su mi naj-putovanja svake godine i nekako pod stavkom „mora se“ 🙂 .

      Hvala ti, draga 🙂 . Uživali smo oboje, on je, po običaju, otplakao povratak 🙂 . Majkino dete 🙂 .

Ostavite odgovor

