Spoznaja

Prilazila mi je teškim neritmičnim korakom. Šum lepljivog traga koji je ostavljala za sobom bučao mi je u očima kao prasak letnje oluje. Sedela sam nepomična u čekanju, sledjena u disanju, razigrana u nečinjenju.

Vlažna topla ruka dodirnula mi je ovlaš čelo i zamirisala težinom kiša. Jedna od zabluda mog života je bila ideja da je spoznaja laka poput labudovog pera, nežna poput večernjeg rumenila, topla poput suncem obljubljenog peska na obali mora.

Verovala sam da spoznaja otvori prostor izmedju dva pogleda dovoljno da kroz njega do duše prostruji pola mirisnog neba iznad Pirineja.

Ništa zato, verovala sam i u druge kule od peska i preživela tren kad ih je vetar pretvorio u morsko dno.

4 comments on “Spoznaja

  1. Spoznaja je verovatno laka, samo je mi ne razumemo 🙂

  2. Plava Baklava kaže:

    Eeee, Branko, znaš nas ljude kakvi smo. Kad spoznamo da nešto treba iz korena promeniti, i krene višeslojno razlaganje koncepta, onako jedan pravi domino efekat ….. bude taj trenutak težine, prevelikog prostranstva koje spoznamo odjednom, pa se malo i izgubimo u njemu, dok ne uhvatimo ponovo ritam novih koraka :-).

  3. agroekonomija kaže:

    Važno je da se uhvati novi ritam i da prevelika prostranstva zablistaju novim sjajem.

    • Plava Baklava kaže:

      Prostranstvo, sloboda kretanja i izbora nekad mogu da oduzmu dah. Volimo mi sami malo ili malo više da ipak robujemo, pa se, kao zavisnik ubedjujemo, ako je samo malko, to je u redu, ali je to varka. ili korača, ili stojim, ostalo je samo anestezija :-).

Ostavite odgovor

