Slaži me noćas

Do vraga sa svime,  noćas i još ponekad.

Reci mi nemo, reci šta bih da čujem.

Da je svet sigurno mesto, da ljubav u srcima kamenim samo spava.

Da nežnost podiže svakog jutra sunce iz mora.

Da vernost otvara latice cveta.

Reci mi, reci mi, verovala bih rado,

i neka su laži, ne brini ništa.

Jer u svakoj laži po neko je zrnce istine – kažu.

Puno je praznih školjki, ali u nekoj i biser bude.

Pogledaj me noćas pogledom koji viče, do neba, do vetra,

nadglasava se s njim. I pevaj umesto ptica,

jer ptice noćas ne razumem, ali tebe hoću, sigurna sam.

Šapni mi noćas, sve mi šapni:

buku očaja, huku sreće, tišinu ljubavi, žubor beskraja.

Malena ruka u ruci steže mi srce, i slutim, da slutim što.

Beskraj taj se skrio u stisku prstića i ja ga u svom srcu nosim,

kao najlepši žig za sva vremena, jedini stvaran koji uvek greje.

Nesagledivi su darovi Božiji što nam ih On predade,

a mi smo nekad tako oholi. Da mi je da nadjem u duši više pokore.

Laži me noćas da je sve samo dobro. Da je svako jutro osmeh,

svaki smiraj dana poljubac u kosi, svaki korak pesma serafina.

Pleši na svom oblaku da ti korake čujem na mom pločniku.

Pevaj u svom mraku da mi rasvetliš moju svetlost.

Dodirni svoje zvezde da osetim čaroliju tog dodira na čelu.

I voli život onako kako treba da se voli,

tada ću i ja znati da sam voljena, i spavaću mirno, snom koji andjeli čuvaju.

Eto… samo to tražim, kao darove, ne za mene,

već za ovu nekakvu posebnu noć.

Molim te …

This entry was posted in Zbrlj.

12 comments on “Slaži me noćas

  1. Пдутр kaže:

    “ da ljubav u srcima kamenim samo spava“
    I u kamenim srcima ljubav spava. Kad ih prodrma prava ruka, ona se probudi, protegne se, protrlja oči i iz njih zasija duga.

  2. Lugar kaže:

    Da li je svetlost odsusvo tame ili je tama odsustvo svetlosti?

  3. beliocnjakx kaže:

    Ne tražiš puno…ali to ‘malo’ je mnogo…ili da bolje kažem ‘dovoljno’…

  4. wakeupwithsmile kaže:

  5. bijesibuka kaže:

    Upravo tražiš ono što i zaslužuješ!
    Baklavice fantastična si! Hvala ti što nam omogući da pročitamo ovu pjesmu!
    Dodirni svoje zvezde da osetim čaroliju tog dodira na čelu.

    I voli život onako kako treba da se voli,

Ostavite odgovor

