Oproštaj

– Moj život je kao razbijeno ogledalo – rekao je posetilac

– Moja duša je otrovana zlom. Imam li neku nadu?

– Da – rekao je Učitelj. – Postoji nešto, čime se sve razbijeno ponovo slepi a sve uprljano očisti.

– Šta?

– Oproštaj.

– Kome treba da oprostim?

– Svemu:

Životu,

Bogu,

svom susedu,

– a pre svega sebi.

-Kako se to radi?

– Razumevanjem da nije moguće bilo koga kriviti – rekao je učitelj. – NIKOGA.

 

Anthony De Mello

6 comments on “Oproštaj

  1. wakeupwithsmile kaže:

  2. dollybel kaže:

    teško sam zlopamtilo i ne njegujem tu osobinu. Naprotiv. Svakodnevno se borim sa sobom namećući sebi to mišljenje. Oprosti, pročisti dušu, odmah, ne čekaj.
    Ne umijem.
    Pravdoljubiva sam i odmah priznam grešku. Ispravim je koliko je moguće.
    Al’ kad me taknu na pravdi Boga
    pamtim kao slon.
    Znam da nije ok…ali… Učitelj bi odustao od mene kao učenika.

  3. beliocnjakx kaže:

    Čitam dollybel-in komentar pa da ne prepisujem samo da potpišem 😉

Ostavite odgovor

