Zato što hoću

U suzu ću te pretvoriti,

da te u oko sakrijem

i nosim te tako kroz sve

skrivene predele duše.

Da te pustim da mi

niz obraz slizneš do žednih usana,

ako čežnja nekada

postane teška kao noć

sklupčana na grudima.

U vetar cu te pretvoriti,

da te dodirnem

i umrsim u kose snom namirisane,

u času kad postajem trava

na obali pulsirajuće reke.

I u san ću te pretvoriti,

da te odsanjam,

bez prethodne opomene,

kad god mi se prohte.

U mesečinu ću te pretočiti,

da mi srebriš zenice

izgubljene u noćnoj tmini.

Sve ćeš postati,

sve ćeš mi biti,

jer ja tako hoću.

I nikog ne moram da pitam

može li i sme li tako biti.

Jednostavno ću oči zatvoriti

I postaćeš sve,

Prosto zato što tako hoću.

Plava Baklava

 

5 comments on “Zato što hoću

  1. wakeupwithsmile kaže:

    🙂 Možda tamo pahulje nisu pale, ali zato stihovi veju i neka ih, kada ovako unutrašnji osmeh jačaju 🙂 Lepo 🙂

  2. milininsvet kaže:

    … i postaces sve…

  3. dollybel kaže:

    ne znam šta da kažem, jer sam ostala bez riječi bona.
    upakovala si ti ovde sve, U foliju 😉

Ostavite odgovor

