Jesam i nisam

Ista je priča za 100 lica.

Ne znamo časa, ni sudije, ni krivca.

Kao svoje, tudje brojimo dane.

Ko danas umre, kako sutra opet da svane.

 

Dobro je, pahulja nisam,

Da me dah istopi.

Dobro je, nisam dolina,

Reka nabujala da me potopi.

Dobro je, ni cvet nisam

Da mi iskida vetar latice.

Dobro je, ni san nisam,

Da ti se upletem medju trepavice.

 

Dok plešem medju kapima kiše

Još uvek izgleda ponekad umem

Golotinju nabujale duše

Rumenom zorom nežno da ogrnem.

Šta sam?

Gde sam?

I kome sam?

Plava Baklava

2 comments on “Jesam i nisam

  1. sta sam desam i ko sam… najteze pitanje za coveka…

Ostavite odgovor

