Kad se sama oko sebe svijem

Sve je više tudjinaca oko mene.  To je, valjda, neki znak da rastem. I odrastam. I da mi je sve manje potrebno da me svako u prolazu prigrli. Dovoljno je i poželjno je da to čine samo oni pravi. Bez kompromisa. I bez utešne nagrade. U medjuvremenu, naučila sam da se sama oko sebe svijem. I obučem onaj osmeh što ne govori ništa, a pogled u sebe da čuvam samo za one oči koje zaista umeju da vide. I za pesmu koja zaista ume da se peva. I za uzdah koji nas pokriva vascelu noć, ma gde bio.

Da li se sve to zove snaga, koja je tu čak i kad su pločnici od želea a korak gumen?

10 comments on “Kad se sama oko sebe svijem

  1. Covek sa godinama nauci da mu nije potreban celi svet da bi se smejao… Njegova snaga postaje jaca, a ljudi manje potrebni…

  2. Polihimnija kaže:

    Valjda nas iskustvo nauči da za sreću nije potrebna gužva. Sreća se ne traži u drugima, već u sebi. Kad to shvatimo sve je mnogo lakše i lepše.

  3. dollybel kaže:

    sve je moguće, svij se oko sebe, jer ti si….

  4. Staklenna kaže:

    Pamtim reči jedne moje tetke kada me je u depresivno srednjoškolsko doba tešila – Mala, ako se sama prema sebi ne ponašaš kao princeza, niko drugi neće!

Ostavite odgovor

