Ma nema me

Ma nema me. I to je to.

Istopila sam se kao ledenica

S početka proleća.

Kad je srce zadrhalo

Dotaknuto ehom neke

Prolaznosti zaboravljene.

Ma nema me. Jer tako to biva.

Otpevala sam se

Kao noćna pesma slavuja,

Kad su mu krošnju posekli

A on nije umeo

Na jug da odleti.

 

Ma nema me. Kad vam kažem.

Ili možda još malo sanjam

U pepelu kraj sopstvenih cipela.

Vrhom da ga po daljini rasprše,

Da li bi to bila sloboda?

Ili bi čestice još više zarobljene

Raznele setu po svetu belom.

Ma kako da me ima

Kad jutrom tečem

Izmedju obala tudjih snova

A svoje preplašeno zaobilazim,

Kao da bi me ranilo

Da se u javu pretoče.

Ma kako da me ima

Kad se od muzike krijem

Koja mi zaigra pod kožom.

I zaiskri u oku u smiraj dana,

Da noć rasvetli

Nežno me povede.

Ne pitam kuda, da strah ne hranim.

Da osmeh ne gasim,

Da dlan ne pobegne

U koji umorna zaranjam

Od sebe, od sveta,

Lažnih osmeha skrivena.

Nema me. Jer sam postala

Treptaj krila leptira,

Cvrk cvrčka neumornog,

I bez trave i šume i polja

Vetar bez prostranstva

U šolji jutarnjoj

Koju primičeš usnama

Da me popiješ.

Ne sluteći da sve sam postala.

3 comments on “Ma nema me

  1. dollybel kaže:

    faza traje, vidim 🙂
    nema me
    a kako da me ima kad ovo pročitam 😉

    • Plava Baklava kaže:

      Eh, Dolly, kad uhvatim talas … 🙂 . Ili talas uhvati mene … 🙂

      Duše su nam izmaglica, koju je moguće uz jutarnje novine i protezanje – usrknuti, sasvim neprimetno :-).

  2. Staklenna kaže:

    Ma kako da me ima

    Kad jutrom tečem

    Izmedju obala tudjih snova

    A svoje preplašeno zaobilazim…

Ostavite odgovor

