Ja se ne dajem

Ja se ne dajem.

Ali me ima

Onaj ko ume

Onaj ko sme.

Ko srcem vidi,

I dušom čuje,

Pesmom leti,

Rečima vaja,

Dodirom slika,

Suzom se smeje,

Smehom oplakuje,

Snovima peva,

Toplinom sanja,

Milinom tka,

Ćutanjem zlati,

Pogledom leči,

Svetlošću hrabri,

Lakoćom teši,

Mirom uspavljuje,

Sigurnim korakom

Ljubavlju vodi

U beskraj.

 Plava Baklava

6 comments on “Ja se ne dajem

  1. Prelepo! Nakon ovih rima, ne preostaje mi nista drugo ni da kazem. Svaka cast! 🙂

  2. milininsvet kaže:

    Milinom tka… 😉

  3. dollybel kaže:

    odćuti kad prepozna
    nasmješi se a ti to znaš
    prepoznaš a da nikad ne vidiš

Ostavite odgovor

