Sve se steklo :-)

… a nadjeno zahvaljujući jednoj milini :-).  Milinice – hvala na svim inspiracijama koje budiš u meni :-).

PS: Deda Mraze, ako ne znaš šta bi mi poklonio ove godine, utefteriši ovu knjigu, molim te :-).

 

PS na PS: Dakle, neverovatno je kako se divne stvari mogu desiti u jednom danu :-).   Deda Mraze, ovime te obaveštavam da ne moraš da se trudiš, „Ne znam šta mi bi“  izgleda kreće ka meni.  Divna, divna, divna, draga forumska prijateljica mi je dodatno osunčala ovaj dan porukicom da mi šalje knjigu. Srećna sam do neba i nazad, eto tako – baš 🙂 🙂 🙂

One comment on “Sve se steklo :-)

  1. […] sam objavila svoje oduševljenje otkrivenom knjigom, stiže mi poruka od jedne tako navodno nestvarne […]

Ostavite odgovor

