Dostajanje

Prepoznala sam da sam istinski ponovo živa tek u trenutku kada sam prestala da samoj sebi nedostajem.

 

9 comments on “Dostajanje

  1. Marko - Buki blog kaže:

    lepo receno i sjajna muzika

  2. Pa zar nije obrnuto… da si živ kada pronađeš sebe i ne možeš bez sebe… i nije ti dosadno sa sobom… … … … … . 😉 i uživaš u sebi… 😉

    • Plava Baklava kaže:

      Pa to sam i rekla: kad sam PRESTALA da samoj sebi nedostajem :-). Dakle, kada sam se ponovo pronašla, prepoznala, uskladila sa samom sobom 🙂 .

      Inače, „dostajanje“ je (a kako drugačije) jedna od kovanica mog Baklavčeta. Beše to jednom kad smo pričali o nedostajanju, a on me je zamolio da mu opišem kako se osećam kad mi dostaje 🙂 🙂 :-).

Ostavite odgovor

