Bogati ljudi

– Želim da ti izvajam nešto!

Kako mi se svidela ta njegova rečenica. Mogla sam da poželim bilo šta, znala sam da će umeti svaku ideju da pretoči u oblik.

– Želiiiiiiim, žeeeeeeeliiiiiim… hmmmmm….. znaaaam! Želim ribu! Ribu koju ću staviti na fasadu, onu staaaaru, tamo u zelenilu i onda ću joj napraviti more. I puža.

 Upijala sam zrake prvog prolećnog sunca, gledajući kroz trepavice ribu kraj ulaznih vrata u kućicu.

– Mama, mama, vidi! Zaeeeepiiiiiiii!

Malene ruke pružale su mi par kamičaka, obasjanih sjajem njegove radosti. Dogovorili smo se da će riba dobiti more i puža, i tek onda ćemo im, svima zajedno dodeliti neku veselu lepu fasadu. Do tad, fasada mora da čeka. Godinu, tri, pet – nije važno, dok nam se ne svidi, dok ne odlučimo da je gotovo, da je naša slika, kamičak po kamičak cela. Šta će tu sve ostati utisnuto?

………………………………………………………………………………………………………………….

Radnjica je mirisala na travke i sveće. Jedva da je bilo mesta za više od dve osobe, sve je bilo prepunjeno čarobnim sitnicama. Zamišljala sam kućicu iz njene priče i malene ruke koje vade kamenčiće iz džepova i dodaju ih u more kraj ribe. U njenom pogledu oslikavali su se oblici iz priče, koje sa sinom pravi mrvu po mrvu, svakoga dana, posle svake šetnje.

Bogati su, prebogati ljudi 🙂

Pomislih na vajara iz priče. Kako je lepo kad je nekome smisao makar jednog trenutka da vam ispuni želju! Ispunjavati želju -pa to je dar. Sjajno je kada to uzme neko vreme, neke dane, kad živimo time, onim treperavim svetlucavim osećajem radosnog golicanja u stomaku i rukama, dok prsti nežno dodiruju njeno ostvarenje. Budimo se i zaspivamo zamišljajući radost darivanog, dani dobiju drugu melodiju i boju. Da, kad malo bolje razmislim, treba biti zahvalan ljudima koji nam predaju neki svoj san da ga ispunimo. To je privilegija.

7 comments on “Bogati ljudi

  1. Ja volim da drugima ispunjavam želje.
    Lep tekst!

  2. provincijalac kaže:

    Meni je ovaj post privilegija.
    Zahvalan! 🙂

  3. tangolina kaže:

    Božanstven trenutak! Evo i mi smo privilegovani što ga čitamo 🙂

    (štp se tiče čokolade glasam za svaku bez kafe i grožđica, može i čiliiiii hu hu)

Ostavite odgovor

