Ako vam nedostaje zagrljaj

Probudite se ujutro, meškoljite se gonjeni nekim nemirom, krevet vam bude i prevelik i tesan, zabrinete se da vas muči neka boljka, a onda kroz polusan shvatite da vam nedostaje – zagrljaj. Ništa zato, u ova instant vremena sve se da nadomestiti, kao slomljen zub. Dakle, preporučujem ovo ako vam nedostaje taj famozni dodir obuhvatanja:

Fotografija preuzeta sa: La Bioguia

Prednosti u odnosu na stvarni zagrljaj su očigledne:

– nikad vas neće odbiti

– nikad vas neće izneveriti

– nikad vas neće uvrediti, povrediti, rastužiti teškim, neadekvatnim i ko zna kakvim sve rečima

– neće otići kad vam najviše treba

– neće se izmigoljiti kad mislite „sad je baš najlepše“ i ostaviti vas u stanju šoka da pogadjate šta se desilo

– nećete mu dosaditi, ma kakvi bili

– neće vas kritikovati, uporedjivati, pokušavati da vas promeni

– uvek će vas samo grliti, toplo i tiho i meko, kao da ste se tek sreli, kao da je sve to prvi put

Lista prednosti je poduža, nego treba i nešto danas raditi, a prednosti možemo nastaviti da nabrajamo i zajedno, ako budete raspoloženi 🙂 .

9 comments on “Ako vam nedostaje zagrljaj

  1. ironijexl kaže:

    Izgleda da nedostaje neko živ sa baš suprotnim od navedenog – izeš zagrljaj kome se nema šta zameriti 🙂

    • Plava Baklava kaže:

      Čuj, zagrljaj koji sadrži sve sa moje liste i nije zagrljaj, tako da … 🙂

      A naravno da sve što istinski „živ“ zagrljaj znači uvek zauzima vrh na listi poželjnosti 🙂 .

  2. tanjatg kaže:

    Kad postoji lista prednosti, postoji i lista nedostataka. Ja bih pre o njima. Osim, naravno, kada sam ljuta! Al to brzo prođe!

  3. dollybel kaže:

    bona
    ništa ne može zamijeniti zagrljaj, evo me sva sam se raspilavila od zagrljaja i sad kad vidim ovo čudo odmah bi ga zaobišla :))))
    možda bi ipak, nekad, dobro došlo ovo čudo, ali…. kad su ruke tu..ne može mi vjetar ništa 😉

    • Plava Baklava kaže:

      Eh, bona, a šta će oni koji nisu trebovali na vreme ili ispravno? 🙂

      Oooo, daaaa, naravno, postoje razne vrste zagrljaja (srećom) pa retko ima sasvim uskraćenih, ali …

      Ova pesma je moja slaba tačka, dete se zaljubilo u nju sa nepunih 4,5 i tamo negde pod toplim grčkim nebom, uz miris i šum mora ležali smo na hladnim belim čaršafima i pevali, a onda mi se on uvaljivao u krilo, da se sklupča kao mali čičak 🙂 🙂 🙂 . I – ostade nam hit do vremena sadašnjeg .-).

  4. Negoslava kaže:

    A ko onda briše suze, kad krenu same da teku ?

    • Plava Baklava kaže:

      A neka ih, neka teku, osušiće se same kad svane sunčano jutro. Malo koja ruka zna suzu da obriše istinski. Možda samo ruka majke, pa ni to svake. Kažem ja mom cvrletu: „Dodji da te mama zagrli i plači, pile moje. Ko lepo plače, manje piški i lako zaspi“ 🙂 . Suze leče i to ne samo suze feniksa :-).

Ostavite odgovor

