Uradi sam

Kad ne možeš pobediti tugu,

nadji sebi samo svoju dugu 🙂

 

uradi sam duga

Dugu sebi našla: Plava Baklava

9 comments on “Uradi sam

  1. tanjatg kaže:

    Baš tako: uradi sam!

  2. ironijexl kaže:

    Koliko vidim – i dugu i drugu 🙂

  3. Sizif kaže:

    I mi ćemo naći možda ako pokušamo, ali sigurno ako ne pokušamo.

  4. Sizif kaže:

    mislio sam sigurno ne, ako ne pokušamo. Izvinajvam se. 🙂

  5. ratnica kaže:

    Skoro pa da se moze proci ispod nje, izgleda da je tako nisko.

Ostavite odgovor

