Odškrinuta vrata (nastaviće se)

Rastanak me je boleo. Tako to s rastancima biva. Danima sam se borila sa suzama, znale su da me probude iz sna. Praznina, ledena tiha praznina i neopozivost opraštanja ranjavala je dušu stalno iznova, jer ljubav je još uvek bila živa. Nisam verovala da bih mogla biti spremna za novu priču, novu emociju, razum je govorio: ne, radije više ne. Dosta je bilo, vreme je za mirno more.

Razmišljam sada o tome i još sam zbunjena brzinom susreta i snagom odluke. Jedan pogled bio je dovoljan da se rodi: možda. Sedela sam zagledana u fotografiju i tonula u more miline najotvorenijeg pogleda koji sam susrela u poslednjih nekoliko godina. Život režira neke susrete, a one ostale režiraju ljudi. Kroz snežno sunčano jutro vozili smo se ekipno, predstojao je važan susret.

Neke ljubavi dugo se kuju, a neke se dese na prvi pogled. Ove druge pokrenu munjevitu lavinu dešavanja i najverovatnije izazovu neko magično stanje hipnoze, kratkotrajnog pomračenja uma. Nakon budjenja čovek shvati da je sve rešeno, više se ništa ne pita i jedino što može da učini je da prihvati plimu nežnosti i topline.

Par dana je bilo dovoljno da njegovo mazno umiljavanje postane začin bez kog jutro ne može da svane. Iznenadjuje me brzina kojom smo prihvatili njegovu prisutnost, i sve je kao da je oduvek bio tu. Toleriše i ignoriše povremeno brkanje imena, prekratko je vreme da bi se odmah iskorenila baš svaka navika. Nije mu važno, jer zna da je sva ljubav sada samo njemu namenjena. Strpljivo čeka da svako odradi svoje obaveze, povremeno me izazove samo na par trenutaka nežnosti, da bi tako ostatak dana postao podnošljiviji. Čemu žurba kad imamo svo slobodno vreme ovog sveta samo za igru i uživanje.

Dobro je, o tako je dobro kad ostavimo ljubavima u našim životima makar odškrinuta vrata 🙂

Ostavite odgovor

