Decja posla

Podseti me sad Sunjalica na neke drage mi decje bisere 🙂 .

Juce me zove mama jednog Baklavcetovog druga iz bivseg vrtica. Nas dve se tako povremeno cujemo, iako su klinci u razlicitim skolama, izorganizujemo neku zajednicku akciju, vidimo se na prednovogodisnjim priredbama. Kaze, zove me zato sto je sin nagovorio da mora mene nesto da pita sto cu ja sigurno znati:

– Imate li recept za medovik? Kaze mi sin da ste ga vi valjda pravili.

– Uh, medovik domaci nisam, pravim samo medenjake za Bozic i Uskrs. Za njih imam sjajan recept.

– Uh, ja sam mu rekla da nema smisla da Vas cimam, ali on zapeo: kad je napravila onako divnu tortu Baklavcetu za rodjendan, sigurno zna i medovik da pravi.

🙂 🙂 🙂

———————————————————————————————

Slicna epizoda bi s mojim tetkincetom – starijim, ljubi ga tetka 🙂 . Dogovor je bio da mu pravim tortu, po njegovom izboru. Covek je zaljubljen u igricu Starcraft, te je izabrao tortu na tu temu. Sestra moja probala da ga odgovori, kaze: pa bice to tetki tesko, a mali ce:

– Vidi, mama, samo ti tetki posalji sliku, pa neka ona odluci. Ali ja sam siguran da ce umeti da je napravi.

Sto rece – to i bi. Zna pile tetkino sta sve tetka moze, kad odluci 🙂

———————————————————————————————-

Predivno je to njihovo beskrajno, iskreno poverenje, koje se prosto podrazumeva. Zato je zlocinac onaj ko decu slaze bez trunke zalosti i srama. Zato je necovek ko deci daje prazna obecanja. Bolje je cutati nego im laznu nadu davati.

———————————————————————————————-

Jednog jutra, povela sam u skolu i komsijskog sina, koji ide s Baklavcetom u razred. Bio je brbljiv i veseo, jer mama i tata su mu obecali da ce ici s tatom u bioskop, ako donese kuci tog dana makar jednu jedinicu. Znam da ga svasta muci, puno ih je u kuci, rodila se sestrica, novca nema previse, taj bioskop mu je bas bio nesto veeeeeeliko i zeljeno.

Tog dana popodne, kad sam uzimala Baklavce iz skole, sav uzbudjen mi je odmah referisao:

– Zamisli, mama, kakvu je strasnu stvar uradio!!!!!! Sam je sebi napisao jedinicu u notes. Bila je velika frka, asistentkinja je napisala poruku njegovim roditeljima, nadrljace nacisto!

Uhvati me velika tuga. Tog jutra uciteljica je dosla samo da sapne (trokirale su joj glasne zice) da je bolesna i da podeli zaduzenja. I kako on sada da zaradi svoju jedinicu i toliko zeljen odlazak u bioskop sa tatom?! Kako, kad uciteljica nije tu a niko drugi ne daje ocene?!

———————————————————————————————-

Moje Baklavce sa svojim najboljim drugom cesto menja delove uzine.

– Evo tebi cerealni stapic za 1/2 tvoje kifle.

Od kako to znam, vodim jos vise racuna sta mu pakujem, da ne ostane slucajno gladno i to drugo dete 🙂 . A onda mi dodje sinak iz skole i kaze:

– Eeeee, mama, da ti kazem: danas sam drugaru pojeo celu SVOJU uzinu. Mnogo je bila dobra, pa nisam pristao nista da menjam s njim.

🙂 🙂 🙂

——————————————————————————————–

– Mama, sta znaci rec „intimni“?

Tako nam je zapoceo dan. Objasnih ja koliko sam mogla i stigla, u jeku priprema za odlazak u skolu. Baklavce se oblaci, nervira se nesto, ja pitam sta je.

– Maaaa, nervira me ovaj moj intimni deo, sto nikako da ga lepo namestim u farmerke.

🙂 🙂 🙂

———————————————————————————————

Radimo domaci zadatak iz matematike. Baklavce lupa gluposti samo tako, vidim da je mozak iskljucio totalno i nema sanse da startuje. Naljutim se  vec opasno, pa se namrgodim i zapretim:

– Momentalno ukljucuj mozak ili cu da te sredim kao vola u kupusu.

Dete se dade u plac, jeca, rida, ja u cudu.

– Halooo, sta ti je?

– Pa bojim se da ces da me sredis kao vola u kupusu!!!!!!

– A ti znas kako to izgleda?

– Nemaaaam pooojma, ali zvuci straaaasno i bas me plasi!!!!

🙂

——————————————————————————————–

I tako, seticu se ja jos 🙂 A i ako se ne setim, nema veze, jer svaki novi dan donosi nov „materijal“ 🙂

4 comments on “Decja posla

  1. Charolija kaže:

    Predivni su i prepametni. 🙂 Žao mi je što ne zapisujem redovno ovakve dečije biserčiće, daću sebi za zadatak, pa bar one najbolje da zebležim. I nemoj bre detetu da pretiš na tako strašan način. 😀 😀

    Tamo deci za dobar uspeh daju jedinice?

  2. Plava Baklava kaže:

    Jao, Char, pa kod tebe je svaki dan riznica decjih bisera bez konkurencije 🙂 🙂 🙂 .

    Da, ovde daju jedinice. Smislio je on kako bi mu dobro u Srbiji bilo: da pravi najvece gluposti i dobija petice 🙂 .

    Eh, kad bismo malo vise umeli da budemo kao oni, umesto sto stalno trazimo da oni budu kao mi 🙂 🙂

  3. dudaelixir kaže:

    Svaki dan uživam u „biserima“ koje Nana izvaljuje! Počela je fantastično da slaže reči u dugačke rečenice, bez greške. A kada je posebno raspoložena, onda krene priča bez kraja…

    Deci nikada nisam obećavala ono što nisam mogla da ostvarim. I nikada nisam donosila odluke tipa „možeš“, pa posle dva minuta, „ipak, ne možeš“. To ubija decu, načisto. Ali, ako kažem da nešto „ne može“ onda je tu kraaaaaaj priče. Naravno, postoje, retko, izuzeci, ako se promeni situacija na koju ja nisam mogla da utičem. Eto, obožavam decu ali je činjenica da sa njima treba imati mnogo strpljenja. 🙂

    • Plava Baklava kaže:

      Mi sa njima i oni sa nama. Nije ni njima lako, kakve gluposti smo mi u stanju da izgovorimo, vaspitavajuci ih, a da ni nismo svesni 🙂 . Nana ulazi u divan period, te njihove rane kovanice, fantasticne reci koje izmisle tako lako i prirodno, to je predivno 🙂 . Uzivaj, Dule, i odrzavaj kondiciju za unucice 🙂

Postavi komentar